אימון אישי להפגת תחושות דיכאון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אימון להפגת הדיכאוןדיכאון הוא מצב נפשי העשוי להימשך שנים ארוכות, ולעיתים אינו משתפר למרות הטיפולים הפסיכולוגיים ואף התרופתיים. אדם ממשיך לצאת לעבודה מידי בוקר, להיפגש עם חברים, אולי להמשיך לעסוק בתחביב אחד או שניים, אך הוא יודע, עמוק בפנים, שהוא לא באמת "בסדר" ושאולי הוא זקוק לעזרה מקצועית.

בלילות הוא מוצא את עצמו ער, תוהה מתי ישתנה המצב, וכמה זמן עוד יוכל לחיות חיים מזויפים. הכאב הרגשי נמשך ואדם הסובל מהמצב אינו יודע להסביר למה. הוא עדיין לא מרגיש שזה שלב טוב ללכת לפסיכולוג אחרת המצב רשמית יהיה דיכאון. בנקודה זו אולי יבחר לנקוט בגישה חדשה של אימון אישי להפגת תחושות הדיכאון.

עבודה עם מאמן אישי

במהלך אימון אישי, אדם הסובל מדיכאון מדבר פחות על הילדות שלו, ומתמקד יותר בהווה. במקום להתבונן על השלכות העבר, הוא מתמקד במה שקורה כעת וכיצד הוא יכול להתמודד עם המצב. אימון אישי יוצר שינויים פנימיים המשפיעים על התחושה, ובהמשך משפיעים עמוקות על ההתנהגות והיחסים לסביבה ולחיים.

בכל פגישת אימון לומד המתאמן כלי חדש יעיל המשנה את דפוסי החשיבה שלו, והמאמן מצייד אותו בשיעורי בית מותאמים אישית לאחר כל מפגש, כך שניתן להתחיל לשלב את הכלים הנרכשים במהלך האימון, לתוך החיים, במקום לחוות "הארה" רגעית המתפוגגת במציאות.

כשהמתאמן יודע שהמאמן הולך לשאול אותו לגבי ההתקדמות שהושגה בשבוע החולף, יש לו סיכוי גבוה יותר לבצע, הלכה למעשה, את מה שהוא אומר שיבצע. ואם לא בוצעה המשימה, המאמן מסייע לו להבין מדוע.

באמצעות העבודה עם המאמן האישי, ניתן לסגל אחריות אמיתית ונקודת מבט חיצונית. המאמן מסייע למתאמן להכיר במכשולים המונעים ממנו להתקדם, ולעבור אותם. לעיתים אדם נאחז בסיפורים שכבר אינם אמיתיים או כבר אינם קשורים באמת לחייו, או שהוא חסר את היכולת להתבונן על מערכות יחסים בבירור, וממשיך להתנהג בדפוסים ישנים, אך אין צורך לבזבז את כל החיים על התנהגויות שאינן משפרות את המצב ורק מחמירות את הדיכאון.

תוצאות אימון אישי לדיכאון

במילה אחת, ניתן להשיג חופש. הדיכאון מציב אדם בכלוב, והוא אפילו אינו מסוגל להתבונן מעבר לו. אך העולם מלא באהבה, משמעות, הנאה והישגים, שרק ממתינים לאדם מדוכא שיצא ממצבו העכור ויבוא ויקטוף אותם. אדם יכול לחיות חיים מאושרים ומספקים באמת, שכן כל אדם טוב ביסודו, ראוי ומוסמך כמו כל אחד אחר.

כשאדם משחרר את הדיכאון במהלך האימון, הוא הופך להיות חופשי מדפוסי החשיבה השליליים המונעים ממנו להיות האדם שהוא אמור להיות. התהליך מעניק כלים לשיפור המוטיבציה, שיפור היכולות ובעיקר שיפור האמונות ביכולות האישיות, והעצמתן. הישגים אלו אינם מתאפשרים אם אדם עדיין שקוע בדיכאון ומטפח אותו, במקום לנקוט בפעילות מעשית להפיג אותו.

לסיכומו של עניין, ניתן לחיות חיים מאושרים, שלמים ומלאים למרות הדיכאון. האימון האישי מעניק כלים מעשיים רבים להשגת מטרה זו, והמאמן מסייע למתאמן להתגבר על כל בעיה ומכשול הניצבים בדרך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן